درباره زیتون سیاه حاج صفری و پسران اصل :

زیتون‌ سیاه تقلبی عوارض بسیار وخیم و ناگواری برای سلامتی انسان به دنبال دارد یک کارشناس کشاورزی گفت:هم اکنون زیتون‌های سیاه تقلبی وارد بازار کشور شده و به طور گسترده نیز در کشور توزیع شده است، اما مصرف این زیتون‌ها عوارض بسیار وخیم و ناگواری برای سلامتی انسان به دنبال دارد. در کل دنیا دو نوع زیتون سیاه وجود دارد. یکی زیتون‌هایی است که عمدتاً در کشورهای اسپانیا و ایتالیا تولید می‌شود البته هم اکنون این زیتون‌های سیاه اصلی در کشور وجود ندارد و می‌توان گفت تمامی زیتون‌های سیاه موجود در بازار تقلبی هستند.

نوع دیگر این زیتون‌ها،زیتون سیاهی است که کشورهایی مثل ترکیه و لبنان با خرید زیتون سبز معمولی، آنها را با استفاده از سولفات آهن، فرآوری کرده و در بازارهای کشور و دنیا توزیع می‌کنند. کشور ترکیه ازطرق مختلف این زیتون‌ها را فرآوری می‌کند و این فرآوری باعث می‌شود که زیتون خام به زیتون سیاه تبدیل شود که استفاده از آن از لحاظ سلامتی خطرات عمده‌ای برای فرد به همراه دارد.

 فرآوری این زیتون‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که مردم عادی قادر به تشخیص اصلی یا تقلبی بودن آنها نیستند و تنها افراد متخصص می‌توانند با انجام آزمایش‌های لازم به تقلبی بودن آنها پی ببرند. مصرف این نوع زیتون‌های تقلبی، عوارض فراوانی در مغز و معده ایجاد می‌کند. همچنین به دلیل استفاده بیش از حد مواد شیمیایی،کلیه فرد به صورت کامل از کار می‌افتد و فرد در معرض خطرات بی‌شماری قرار می‌گیرد. از آنجا که انواع مواد شیمیایی که رنگ محصولات کشاورزی را تغییر می‌دهد، برای سلامتی انسان مضر است، از این محصولات استفاده نشود.

آیا زیتون سیاه حاج صفری و پسران اصل مفید است؟

مواردی که در فوق عنوان شد، برای آگاهی شما نسبت به مضرات زیتون سیاه تقلبی بود. اکنون این مژده برای شما مشتری محصولات حاج صفری و پسران اصل وجود دارد که می توانید زیتون سیاهحاج صفری و پسران اصل را با بالاترین استانداردهای غذایی و بهترین طعم تهیه نمایید.زیتون سیاه اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید