شعب و فروشگاههای حاج صفری

آدرس و کروکی زیتون حاج صفری

کارخانه و دفتر مرکزی: گیلان،رستم آباد،بلوار امام خمینی (ره)، روبروی ایستگاه راه آهن ، مجتمع زیتون حاج صفری و پسران

فروشگاه مرکزی: رودبار،خلیل آباد،روبروی بانک ملی

مجتمع گردشگری: بعد از عوارضی رشت-تهران، سمت راست، مجتمع مهتاب گیلان

توجه نمایید، محصولات و فروشگاههای این نشان تجاری، مزین به نام “حاج صفری و پسران اصل” می باشد و موارد ذیل ارتباطی با این مجموعه نداشته و برخی از موارد تحت پیگرد قضایی قرار دارد:

  • زیتون حاج صفری و پسران الیزه
  • زیتون صفری و پسران
  • زیتون صفری الیزه
  • زیتون الیزه و پسران
  • زیتون حاج صفر
  • زیتون صفری و الیزه

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با فروشگاه های زیتون حاج صفری وپسران اصل، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از فروشگاه های زیتون حاج صفری و پسران اصل دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس info@hajsafari.com ایمیل ارسال کنید . و یا با شماره 09112909818 تماس حاصل کنید.

” توجه داشته باشید که 09112909823 و ۰۹۱۱۶۲۲۲۵۶۱ تنها شماره‌ای است که فروشگاه حاج صفری وپسران اصل از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان زیتون سرای حاج صفری و پسران اصل، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام زیتون حاج صفری و پسران اصل است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@hajsafari.com اطلاع دهید.
آدرس و کروکی زیتون حاج صفری
دیدگاهتان را بنویسید