حاج صفری و پسران در نمایشگاه بین المللی

یکی از ایده آل ترین نمایشگاه های تجاری جهان در زمینه مواد غذایی و نوشیدنی اروپاست. و بهترین محصولات را به بازارهای منطقه ای و جهانی عرضه می کند. این تنها نمایشگاه تجاری صنعت ایتالیاست که به معنای واقعی کلمه بین المللی بوده و به نیازهای شرکت های دنبال کننده بازار ایتالیا و شرکت های صادرکننده می پردازد.نمایشگاهی کارآمد برای تست ایده ها و تجارب خلاقانه است.بازدیدکنندگان در آن امکان مشاهده و بازدید تخصصی محصولات را خواهد داشت و می توانند روند بازار را تحلیل کنند. این رویداد سریع ترین رشد ممکن را در بین نمایشگاه های تجاری اروپا داشته و فرصت های تجاری مهمی را برای خریداران داخلی و بین المللی فراهم می کند.

در این نمایشگاه برندهای معتبر زیتون و روغن زیتون دنیا از ۱۴۸ کشور حضور داشتند و از مهندس مهدی صفری به عنوان یکی از سه منتخب ایران در این نمایشگاه دعوت به عمل آمد.

وی در این سفر از نزدیک با افراد شاخص و چهره های جهانی این صنعت به تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است شرکت صنایع غذایی زیتون حاج صفری و پسران اصل با هفت شعبه فعال و بیش از ۳۰ سال سابقه کاری،انواع زیتون درجه یک و فرآورده های آن نظیر زیتون پرورده،روغن زیتون، انواع سوغات گیلان و… را عرضه می کند.

این نمایشگاه در روز ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۶ با حضور مدیر عامل شرکت زیتون حاج صفری و پسران اصل در ورونا_ایتالیا برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید