حاج صفری و پسران در نمایشگاه بین المللی

درباره روغن طبی :

درخت زیتون Olea europea دارای خواص منعددی است و از قرن ها پیش مورد توجه انسان بوده است. در قران کریم ۷ بار مورد اشاره قرار گرفته و شجره مبارکه نامیده شده است.میوه، روغن و برگ و حتی چوب زیتون مورد استفاده غذایی و دارویی قرار می گیرد. روغن زیتون دارای استفاده های متعدد غذایی، دارویی و ارایشی بهداشتی است. روغن الیویکس از روغن بکر زیتون تهیه شده است. بخاطر ظرف اسپری ، هدر رفت روغن نسبت به محصولات مشابه کمتر بوده و استفاده از ان راحت تر است.

:

۱- روغن زیتون دارای اثر مرطوب کننده بالایی است زیرا حاوی ماده ای است بنام لینولئیک اسید که بطور طبیعی در بدن ساخته نمی شود که باعث جلو گیری از تبخیر اب پوست بدن می شود بنابر این می تواند بعنوان مرطوب کننده پوست استفاده شود.

۲- روغن زیتون دارای خاصیت انتی اکسیدانی بالایی است که می تواند با جذب رادیکال های آزاد پوست ، خاصیت ضد آفتاب داشته و مانع پیر پوستی و سرطان پوست می شود .

۳- روغن زیتون دارای اثرات بسیاری بر مو می باشد از جمله نرم کننده و حالت دهنده مو، ضد شوره و ترمیم موهای اسیب دیده. برای این منظور ۳۰ دقیقه بعد از ماساژ مو با روغن زیتون انرا با شامپو بشوئید.

۴- استفاده جهت ماساژ بدن. قبل از ماساژ بدن مقداری از روغن زیتون روی محل مورد نظر اسپری می شود که علاوه بر نرم کردن پوست مانع اسیب دیدن پوست در هنگام ماساژ میشود.

۵- اثر ضد التهابی: روغن زیتون دارای اثرات ضد التهابی بوده و برای کنترل واکنشهای آلرژیک و التهابی مختلف از جمله ادرار سوختگی، عرق سوز و عوارض بعد از افتاب سوختگی بکار می رود. لازم بذکر است از بین روغن های زیتون ، نوع روغن بکر آن بیشترین اثر را دارد.

حاج صفری و پسران اصل
دیدگاهتان را بنویسید