ضیافت-شام-۱

ارمنستان- ایروان

در اولین روز از آغاز به کار نمایشگاه بین المللی آرویک ( کشورهای عضو اوراسیا) در ایروان ارمنستان، دکتر سجادی سفیر ایران در ارمنستان در یک ضیافت شام خصوصی ، میزبان تعدادی از تجار و بازرگانان شرکت کننده در نمایشگاه آرویک بود.

در این ضیافت شام که در یک فضای دوستانه و صمیمی در سفارت ایران در ارمنستان برگزار شد، دکتر سجادی سفیر ایران ضمن خوش آمد و ابراز خرسندی از این میزبانی خطاب به تجار ایرانی گفت: در طول سه سال از حضور بنده به عنوان سفیر ایران در ارمنستان به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاقات خوبی برای حضور هموطنان ما در این کشور صورت گرفته که لغو روادید برای حضور شهروندان ایرانی در ارمنستان یکی از مهمترین این موارد و همچنین افتتاح خانه تجارت ایرانیان و آغاز همکاری در زمینه های بهداشتی و درمانی از مهمترین اقدامات سفارت ایران در ارمنستان بود.

سفیر ایران در ارمنستان ادامه داد:

بعد از سه سال شرایط تجارت و حضور بازرگانان ایرانی در ارمنستان تسهیل شده که در این جمع تعدادی از تجار ایرانی که در ارمنستان در زمینه های اقتصادی سرمایه گذاری نمودند حضور دارند.

سجادی افزود: مردم ارمنستان استقبال خوبی از صنایع و تولیدات ایرانی دارند که در این میان توجه به صنایع غذایی از اهمیت بالایی نزد مردم ارمنستان دارد.

سفیر ایران از همه تجار ایرانی حاضر در این جلسه خواست تا نسبت به فعالیت در زمینه های مختلف اقتصادی روی کمک سفارت ایران در ارمنستان حساب ویژه باز کنند.

از نکات بسیار مهم حضور وزیر اقتصاد و بازرگانی ارمنستان و سفیر ایران در نمایشگاه آرویک، حضور در غرفه شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل بود که پس از پذیرایی از وزیر با زیتون و زیتون پرورده توسط مهندس مهدی صفری مدیرعامل شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل موجب تحسین و تشویق خاچاطیریان از محصولات زیتون رودبار و از همه جالب تر استقبال از زیتون پرورده ایرانی که در این شرکت تولید شده بود شد.

شایان ذکر است مهندس مهدی صفری مدیر عامل شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل، دکتر وحید بخشی و مهندس محمد هوشمند هم به دعوت سفیر ایران در ارمنستان در این ضیافت شام حضور داشتند.

2 فکر کردم “ضیافت شام دکتر سجادی سفیر ایران در ارمنستان

    خیلی عالیه که میبینیم کشور عزیزمون هروز بیشتر پیشرفت میکنه و باعث افتخار میشه.

دیدگاهتان را بنویسید