نمایشگاه آرویک با حضور تولید کنندگان کشورها

نمایشگاه آرویک

نمایشگاه آرویک با حضور تولید کنندگان کشورها

نمایشگاه بین المللی آرویک ( Arvik) با حضور تولیدکنندگان و شرکت های معتبر بین المللی در حوزه صنایع غذایی و صنایع مرتبط با آن در ایروان ارمنستان ظهر امروز به وقت تهران در محل نمایشگاه های بین المللی ایروان افتتاح و آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی در صنایع مختلف و همچنین شرکت های معتبر بین المللی در طول۴ روز آخرین تولیدات خود را به معرض نمایش می گذارند.

یکی از ویژگی های این نمایشگاه معتبر بین المللی، غرفه های صنایع غذایی است که در حوزه کشت و تولید زیتون ، شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران (اصل ) با برپایی غرفه انواع محصولات زیتون رودبار در این نمایشگاه حضور پر رنگ دارد.

نمایشگاه بین المللی آرویک ارمنستان از ۱۴ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه در ایروان پایتخت ارمنستان صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

در اولین روز از برپایی این نمایشگاه معتبر دکتر رحیمی رایزن بازرگانی و دکتر عمیدی رایزن اقتصادی سفارت ایران در ارمنستان و مهندس مهران فکری رییس رییس کمیسیون صادرات و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و کشور از غرفه شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل بازدید نمودند.

نمایشگاه آرویک با حضور تولید کنندگان کشورها

1 فکر میکنم “نمایشگاه آرویک با حضور تولید کنندگان کشورها

    درود بی پایان بر دوست و برادر عزیزم مهندس مهدی صفری و درود ویژه به حاج محرم عزیز دوست و همکلاسی قدیمی و صد البته عرض ادب ویژه خدمت سروران ارجمند حاج داوود و حاج کورش صفری. مایه مباهات است،حضور افتخارآمیز پسران خلف صفری در عرصه تولید و البته ارایه محصولات درجه یک زیتون و فرآورده های آن در مجامع بین المللی و اخیراً نمایشگاهی در ییروان ارمنستان. اینجانب به عنوان یک دوست و همراه قدیمی بر خود واجب دانستم مراتب شادمانی و مسرت خود را ابراز داشته و حس غروری که این رویداد بین المللی با برافراشته کردن نام و پرچم رودبار و برند معتبر حاج صفری در بنده ایجاد نمود اعلام کنم و دست شما دوستان و برادران عزیزم را به گرمی بفشارم. باشد که بیش از پیش شاهد سرافرازی و موفقیت شما باشم. پایدار باشید. ارادتمند : مازیار خوش جمال

دیدگاهتان را بنویسید