درباره چای سبز محلی حاج صفری و پسران اصل :

این چای بدلیل نبودن در مجاورت گرد و خاک و آلودگی های ناشی از سوختهای شهری طعم و عطر عالی دارد و فاقد سرب و تلخی است که همین امتیاز باعث بالا رفتن خواص بسیار بالای چای این شرکت از لحاظ دارویی است و به راحتی با زدودن اثرات سمی چای سیاه از خون و غدد لنفاوی پس از یکدوره مصرف جایگزین بسیار مناسب خواهد شد و نشاط را تجربه خواهید کرد .

خواص چای سبز لاهیجان :

این چای بدلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا از تخریب سلولها جلوگیری میکند و یک ضد سرطان قوی است . مؤثر در درمان ام اس ، مانع بروز سکته ، تنظیم کننده قند،چربی و فشار خون ،‌چربی سوز واقعی ، ایجاد نظم در اعضای رئیسه بدن ،‌جلوگیری از پوسیدگی دندان ، درمان چاقی است و برای ورزشکاران انرژی زا و دافع خستگی است ، رنگ رخسار را شفاف و چین و چروک را از بین میبرد ، تفاله آن بهترین ماسک زیبایی خانم هاست .جهت مصرف روزانه یک قاشق مربا خوری در یک لیوان آبجوش ریخته سه دقیقه تامل کنید و میل نمایید .

این چای، بصورت سنتی و دستی توسط کشاورز محترم آقای بذرافشان فرآوری می‌شود و به همین دلیل برگ‌های این محصول، درشت بوده و به اندازه یک بند انگشت هستند (کشاورزان برای اثبات چای سرگل، این برگ‌ها را خرد نمی‌کنند). کاملا ارگانیک و فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده بوده و بطور کاملا مستقیم از بهترین باغات چای روستای سطلسر شهرستان لاهیجان به دست شما رسیده است.

توجه :برای لاغر شدن باید چای سبز لاهیجان را نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی میل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید