روز-جوان۱

مراسم روز جوانان برگزیده رودبار

???? برگزاری مراسم ویژه روز جوان و تجلیل از ۴۲ نفر از جوانان برگزیده شهرستان رودبار در رشته های ورزشی، فرهنگی ، اجتماعی و علمی.

???? با حضور مهندس ضیایی فرماندار، دکتر جمالی نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، مهندس پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، اسماعیلی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، جمعی از مدیران شهرستان و مهندس مهدی صفری مدیرعامل شرکت حاج صفری و پسران اصل در سالن اجتماعات دانشکده فنی سیدالشهدای رستم آباد.

وی، همچنین دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، همایش سمن ها و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه های هفته جوان عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان برگزاری ویژه مراسم روز جوان و ورزشهای باستانی را از برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد و گفت: این مراسم روز ۲۴ اردیبهشت ماه در زورخانه دارستان رودبار برگزار می شود.

بازیار از برگزاری مسابقات دارت در رودبار خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور خبرنگاران برگزار می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه و بسیج اطلاع رسانی پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت، برگزاری مسابقه دانش آموزان کم توان ذهنی از دیگر برنامه های هفته جوان هستند.

این مسئول، با بیان اینکه فعالیت های ورزشی جوانان خانواده های زندانی شهرستان رودبار در اماکن ورزشی دولتی رایگان است، ادامه داد: طی توافق انجام گرفته با ندامتگاه منجیل در راستای حمایت از خانواده های زندانیان این طرح اجرا می شود.

✅ همچنین محمد حبیبی گنبکی از شرکت زیتون حاج صفری و پسران اصل تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید