آموزش ماساژ با روغن زیتون

مزایای روغن زیتون :

روغن زیتون طی مراحلی از فشرده شدن زیتون به دست می‌آید. فواید روغن زیتون فرابکر بسیار گسترده است و موارد مصرف گوناگونی دارد. یکی از مهمترین‌ آن‌ها، استفاده به صورت موضعی برای بهره‌مندی از خواص روغن زیتون برای مو و پوست است. زیتون حاج صفری  پسران اصل، ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D و ویتامین K به همراه میزان زیادی آنتی‌اکسیدان دارد که به دلیل وجود اسکوآلن (Squalene) در ترکیبات آن است.

وجود میزان زیاد اسکوآلن در ترکیبات این روغن است که آن را از باقی روغن‌ها متمایز و خواص روغن زیتون برای پوست را بیشتر می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در این روغن از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد سرطان‌زا محافظت خواهد کرد. همچنین روغن زیتون خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و نرم کننده پوست است.

روغن زیتون حاج صفری و پسران اصل:

اکنون که به فواید درمانی روغن زیتون برای پوست و بدن پی بردیم، نوبت آن است که در مورد فواید روغن زیتون خودمان روی پوست و مو، حرف بزنیم. روغن زیتون فرابکر حاج صفری و پسران اصل، دست نخورده ترین روغن زیتون، برگرفته از رکز طبیع است پس بطور طبیعی موثر خواهد بود.

این روغن که مستقیما با فشردن و چلاندن میوه بهترین زیتون زارهای رودبار، بدست آمده است، حاوی موثرترین روغن زیتون جهان است. این نه یک ادعا که تحقیق خارجی ها بر روی زیتون رودبار می باشد بطوریکه ایتالیایی ها با وجود سطح زیر کشت زیتون گسترده در کشورشان، باز هم برای مقاصد ماساژ پوست و بدن از روغن زیتون ما استفاده می کنند.

نحوه ماساژ پوست توسط روغن زیتون :

بهتر است یکساعت برای این کار، وقت اختصاص دهید. صورت خود را با صابون یا پن بشویید و با حوله یا سشوار خشک نمایید. روغن زیتون فرابکر حاج صفری و پسران اصل را کف دست خود ریخته و دستها را به هم بمالید. اکنون و به آرامی با حرکات قرینه روی پوست پیشانی، گونه و اطراف بینی بمالید.

ماساژ را 10 دقیقه ادامه بدهید و پس از ماساژ نیم ساعت به ماندن روی روی پوست استراحت بدهید. دقت کنید حتما قبل از ماساژ صورت خوذ را شسته باشید تا منافذ پوست آمادگی ذیرش روغن زیتون را داشته باشند.

اکنون صورت خود را بشویید، خشک کنید و تا 5 ساعت از هیچ کرم و مرطوب کننده ای استفاده نکنید.پس از دو سه بار تکرار این عمل، خودتان متوجه خواص اسرار آمیز آن خواهید شد. ماساژ پوست با روغن زیتون با اختلاف، بهترین کاری است که میتوانید برای جوانسازی و رفع چین چروک پوستتان انجام دهید.

در فروشگاههای زیتون حاج صفری و پسران اصل، دو مدل زیتون برای ماساژ وجود دارد. روغن زیتون کهنه کهه برای ماساژ بدن و دردهای عضلانی عالی است و روغن زیتون فرابکر، که برای مصارف زیبای و پوست صورت ، بی نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید