استقبال کم نظیر مردم ارمنستان از غرفه حاج صفری

محصولات رودبار در اوراسیا

استقبال کم نظیر مردم ارمنستان از غرفه شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل و آشنایی با انواع محصولات زیتون رودبار و پذیرایی حاج مهدی صفری مدیر عامل شرکت صنایع غذایی حاج‌صفری و پسران اصل و عوامل اجرایی شرکت در نمایشگاه آرویک در ایروان پایتخت ارمنستان.

استقبال کم نظیر مردم ارمنستان از غرفه
حاج صفری و پسران اصل

 

در این نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی در صنایع مختلف و همچنین شرکت های معتبر بین المللی در طول۴ روز آخرین تولیدات خود را به معرض نمایش می گذارند.

یکی از ویژگی های این نمایشگاه معتبر بین المللی، غرفه های صنایع غذایی است که در حوزه کشت و تولید زیتون ، شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران (اصل ) با برپایی غرفه انواع محصولات زیتون رودبار در این نمایشگاه حضور پر رنگ دارد.

نمایشگاه بین المللی آرویک ارمنستان از ۱۴ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه در ایروان پایتخت ارمنستان صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

در اولین روز از برپایی این نمایشگاه معتبر دکتر رحیمی رایزن بازرگانی و دکتر عمیدی رایزن اقتصادی سفارت ایران در ارمنستان و مهندس مهران فکری رییس رییس کمیسیون صادرات و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و کشور از غرفه شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل بازدید نمودند

دکتر سجادی سفیر ایران در ارمنستان ضمن تقدیر از حضور برند زیتون حاج صفری و پسران اصل در ایروان، این شرکت را یکی از قوی ترین شرکت های صنعت زیتون کشور نامید که شهرت و محبوبیت این برند در جای جای کشور مشهود است.
.
در ادامه این نمایشگاه

ضیافت شام دکتر سجادی سفیر ایران در ارمنستان با تعدادی از تجار و بازرگانان مطرح ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان

برگزار شد

سفیر ایران در ارمنستان ادامه داد:

بعد از سه سال شرایط تجارت و حضور بازرگانان ایرانی در ارمنستان تسهیل شده که در این جمع تعدادی از تجار ایرانی که در ارمنستان در زمینه های اقتصادی سرمایه گذاری نمودند حضور دارند .

سجادی افزود: مردم ارمنستان استقبال خوبی از صنایع و تولیدات ایرانی دارند که در این میان توجه به صنایع غذایی از اهمیت بالایی نزد مردم ارمنستان دارد.

سفیر ایران از همه تجار ایرانی حاضر در این جلسه خواست تا نسبت به فعالیت در زمینه های مختلف اقتصادی روی کمک سفارت ایران در ارمنستان حساب ویژه باز کنند.

شایان ذکر است مهندس مهدی صفری مدیر عامل شرکت صنایع غذایی حاج صفری و پسران اصل، دکتر وحید بخشی، شاهین آبزن و مهندس محمد هوشمند هم به دعوت سفیر ایران در ارمنستان در این ضیافت شام حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید