خرید زیتون در تهران

خرید زیتون در تهران به صورت مستقیم

با راه اندازی واحد دلیوری مجموعه حاج صفری و پسران اصل درتهران سفارشات با هزینه مشخص شده برای مشتریان عزیز ارسال میگردد و درب منزل تحویل داده میشود. 



– خرید بیش از 500 هزار تومان درب منزل شما (یا محل کار) توسط پرسنل مجموعه حاج صفری و پسران اصل صورت میگیرد و از شما هزینه ای بابت ارسال بار گرفته نمیشود و به صورت رایگان برای شما ارسال میشود.


– خرید مابین 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان درب منزل شما (یا محل کار) توسط پرسنل مجموعه صورت میگیرد و از شما بابت ارسال بار مبلغ 40 هزار تومان دریافت میشود.


-در غیر این صورت برای ارسال سفارشات شما, از طریق پست اقدام میشود و 3 الی 7 روز کاری زمان لازم است که به دست مشتریان عزیز برسد و مبلغ 30 هزار تومان از مشتریان عزیز بابت هزینه ارسال دریافت میشود.


-در شرایط فورس سفارشات شما تحویل تیپاکس داده میشود و 2 الی 3 روز کاری به دست مشتریان میرسد و هزینه ارسال نسبت به حجم بار خریداری شده متغیر است و هزینه به عهده مشتری میباشد.


-روش آخر ارسال از طریق اتوبوس و باربری میباشد که از انبار شهر رشت به انبار باربری شهر شما فرستاده میشود و برای تحویل به انبار مورد نظر مراجعه میفرمائید و کمتر از 24 ساعت به دست شما میرسد.


بدون واسطه خرید کنید و از اصل بودن جنس خود اطمینان کامل داشته بشید.

دیدگاهتان را بنویسید