درباره صابون زیتون حاج صفری و پسران اصل :

صابون زیتون رودبار صابونی است که از روغن زیتون به اضافه برگ بو و کربنات سدیم در منطقه حلب سوریه که پیشگام آن بودند، ساخته شده و مردمان رودبارکه پیش از صفویان در ناحیه حلب می زیستند، با کوچشان به رودبار، زیتون و ساخت صابون زیتون را به ارمغان آوردند. پیشینه این صابون به ۵هزار سال قبل برمیگردد و تاکنون چندان تغییری نکرده است . صابون زیتون تقویت کننده عالی موی سر بوده و جهت رفع ریزش مو استفاده میشود.همچنین ضدشوره نیز بوده و باعث لطافت و طراوت پوست و مو شده و بهترین جایگزین صابونها و شامپوهای شیمیایی بازاری و صنعتی هستند و برخلاف آنها به دلیل طبیعی بودن هیچ عوارضی برای سلامتی ایجاد نمیکند . برای شستن موی سر و بدن صابونی مناسب است که طبیعی و بدلیل سالم بودن و نداشتن مواد افزودنی شیمیایی قابل خوردن باشد(کلاغ و مورچه به خوردن صابون طبیعی علاقه دارند).

مشخصات صابون زیتون رودبار :

صابون زیتون حاوی انواع ویتامینها مخصوصاٌ ویتامین ای بوده و به مقدار زیاد فسفر، پتاسیم،گوگرد،منیزیم،کلسیم،آهن،مس و منگنز دارد. با داشتن انواع مواد معدنی فوق باعث نرمی پوست سر شده و به سلامت موی سر کمک می نماید. باعث لطافت و شفافیت دست و صورت گردیده و در تخفیف عوارض پوست مانند خشکی، حساسیت و پوسته پوسته شدن(سبوره) موثر میباشد. جهت شستشوی پوست های حساس و به خصوص سوختگیهای ناشی از آفتاب، نرم و لطیف کننده موی سر، تقویت موی سر مناسب میباشد.

از طرف دیگر با وجود این همه ماده‌ی مغذی، دیگر جایی برای شوره‌ها نمی‌ماند، و با خیال راحت می‌توانید بعد از مدتی با این ضایعات مزاحم پوست سر خداحافظی کنید. مجموعه حاج صفری و پسران اصل در این راستا تمامی امکانات را در اختیار گرفته است که صفارشات شما را با بهترین بسته بندی و سریع ترین راه ممکن این محصول را به شما برساند.
دیدگاهتان را بنویسید